Godmorgon 4 april
Ego sover inte under mitt täcke längre. =( Men hon sover med mej, fast utanför täcket. Jag tror det börjar bli lite varmare nu. Vi har snö kvar, men solen värmer, så snart är det inte mycket kvar. Ego, Saga sover nånstans runt om på sängen. Saffran sover vid min huvudkudde. Och Pepsi kommer o gosar gärnet när vi har gått till sängs. Nu känns det riktigt tomt här med "bara" 6 katter.
Men OJ vad jag är glad att jag äntligen har en liten EGO. Hon är så mysig. Och tänk va, äntligen har jag en alldeles egen nakenfis! Tänkte först vara halvfodervärd. Men kom sen fram till att jag nog ville ha en alldeles egen!
Nä nu ska jag äta en sen frukost. Hade osvmorgon, och har stökat en massa sen jag klev upp. Frukosten består av blåbär, egengjord musli med massa nyttigt, och ett stort glas jucie.
Hoppas ni har en bra dag alla här på forumet.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Hon börjar nog bli stora fröken o då kan man ju inte sova med 'mamma' längre! ;)
Här är det fullt ös medvetslös som gäller idag! ;) Kissarna är helt galna, Chino har nog lite vårkänslor för han går runt o sjunger för oss. ;) Zorro har blivit lovade en promenad så han försöker få matte att förstå att den ska ske NUUUU! Småttingarna är bara allmänt galna o springer runt overallt o river ut allt dem kan. Men man kan inte annat än älska dem små liven! 
Nu är det dags att leta fram kopplet så Zorro får som han vill!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se