Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett01-allmänt-kattsnack
Läst 530 ggr
Natali
0

*PUST* och hoppande Ego.

Ja, det är verkligen körigt just nu. Hade ju lite klen hälsa för ett tag sedan, kan ni väl inte missat….;-) Nu blev det ju lite panik inför umeå utställningen. Så ska ut nu och böja till ramar till ett par till hörnhyllor. Ska sen in och tillverka minst 6 st putsbord. Och sen packa ner allting inkl symaskin, inför morgondagens resa till umeå. Ev packar jag i morgon, är redan dunder trött. Var på stan idag hela dagen också. Ska ju också packa för Figge o Skirner. De ska ju provbo hos det ev, nya hem de hoppas ska få. Ett par underbara människor, som de föll direkt för. Känndes super bra. Men vi får se, jag kanske kommer dit och får ta hem dem direkt igen. För allt måste ju kännas bra om de ens skall få prova bo där. Men guuuud va jag kommer sakna dem, specielt FIGGE. Han har ett speciellt rum i mitt hjärta. Gråter Men ibland kan man inte bara.

En sak som hände idag var att ego hoppade efter vippan! Det är första gången sen hon kom hit. Försöker ju veriera lekandet lite, och vill gärna att katterna övar lite hopp också. Men ego har varit tvärt omöjlig på att hoppa. Hon har varit lite försiktigare än de andra i lek. Men nu verkar hon ha kommit igång.

Vi hade påhälsning här av Petra, som har lakriskatten. Hon sa bestämt att Ego är Chokladtabbytonk med vitt. Hoppas jag kan skicka iväg ett dna prov innan utställningen. Vi får se. Dollarn är ju låg nu så…. =)

Hoppas ni har haft en något lugnare dag än jag. *Pust*

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

kissan78
0

Vad du jobbar på!!

Kul dock att Ego lärt sig hoppa, Chino hoppar som en galning så hon kanske ärvt lite av hans kängurufötter. Han var oxå trög i att börja hoppa men sen han började kan han inte sluta *hihi*

Blir spännande o se vad Ego eg har för färg.

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se