Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett01-allmänt-kattsnack
Läst 474 ggr
Natali
0

God dag Påskafton

Ja, för vill matte säga ett par ord:

Vi fick överasskningsgäster nu i påsk. Min biologiska far ringde i torsdags och frågade om vi var hemma i påsk och om vi ville ha besök. Va bra, då kommer jag i morgon.  GIssa om det blev lite panik städning… Så himla rörigt var det inte, men efter jag legat med matförgifting, så var jag ju inte så pigg. Känner fortfarande av det. Men vi fick i hop allt, och jag piggnade på mej. Så far bjöd oss på asiatisk mat, super smarrigt. Enda missen var att de hällde rostad lök över kycklignspetten. Det var inte så gott. Nu så skall jag gå med min lilla son och se om påskharen har gömt något godisägg här…(Det kan jag ju tala om för er att han har…eller påskharen vet jag inte…. Jag köpte ett jätte ägg, som är gömt. Så har jag ritat o placerat ut ledtrådar lite överallt. Ska hjälpa honom hitta den första…). Nu lämnar jag över ordet till Lilla Ego:

-Oj vad matte skrev. Skall hålla mej kort då. Jag fick faktiskt slicka hela 3 frukost skålar i dag! Så jag är hel nöjd med starten av dagen. Har inte så mycket mera o tillägga! Ha en glad påsk igen!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.