Sundsvall
Jag undrar om det finns någon sphynx uppfödare i Sundsvall?
Jag börjar fastna mer och mer för dessa underbara nakenfisar! Hade ni frågat mig för bara ett år sedan hade jag sagt att jag tyckte dom var äckliga och enormt fula, men nääää så vackra dom är :D
Ju fler jag ser desto mer sugen blir jag på en egen nakenfis :)
Men jag har aldrig sett någon "in real life" (eller jo för en herrans massa år sedan på en utställning…) och det vore jätte kul att få träffa en och "känna på hur de känns"..
Så om det finns någon här i Sundsvall, eller kanske i närheten, som känner sig sugen på att låta mig få gosa med sina katter så säg gärna till =)
Jag bor inte i Sundsvall men ca 20mil norr ut längs E4:an. Skulle du ha vägarna uppöver så är du varmt välkommen o gosa lite naket här. Annars är tankarna att jag ska komma ner på utställningen i sommar som hålls nere i Njurunda.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Jag bor ca 18 mil från sundsvall. Men ska också på utställning i Sundsvall i sommar. =)
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Har ingen resa planerat uppöver nu, men brukar vara i övik i bland , en kompis har stuga där så ska vi uppöver nåt kanske jag kan kikaförbi? :)
Men vad kul med en utställning i Njurunda! (jag är därifrån) Då ska jag komma o kika! Vilket datum är den?
Då är du nästan här om du åker till Ö-vik! Jag bor bara 2,5 mil norr om Ö-vik… Du är så välkommen om du kommer hit uppåt trakterna!
6-7 juni är utställningen i Njurunda, utställningen kommer hållas i ishallen.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Okej :) tack så mycket!
Aha, det var där jag såg min första sphynx, men då tyckte jag inte alls om dem, och skulle aldrig kommit på tanken att vilja ha en egen. men man ska ju aldrig säga aldrig :D nu tycker jag dom är helt underbara.
Men om inte annat då, så ses vi kanske i juni!