Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett15-tävlingar-månadens-nakenkatt
Läst 8011 ggr
Natali
0

Tävling: Mars Månads Nakenkatt!

Nu kommer en liten tävling. Här får du tävla med en bild av din sphynx, Don Spynx och Peterbald. För varje månad kommer olika teman som bilderna skall följa.

Mars månads tema är: Fartfylldaste. Du bifograr en bild på din katt, med frimärke, alltså lägg inte ut bilden direkt i tråden, utan bifoga bilden. Med bilden skriver du kattens namn, tilltalsnamn, ålder (ev ålder på bilden), vilken av raserna katten är och varför just din katt skall vinna månadens nakenkatt.

Vinsten kommer från Swecat. Mars månads vinst är en påse med leksaker. Tack Swecat!

Vinnaren utses av en Jury, detta uppdateras efterhand. . Första Jurymedlemmen är RacerDonnans (medarbetare på Cornish Rex I Fokus), Sidentass och Kattassen (Båda är medarbetare på Hittekatter I Fokus) Nilla, Sajtvärd på Siamese i fokus. Även Anna-karin, (bla medlem här på sphynx.). Lycka Till!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Natali
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bifogar en bild på S*Hewiras Ego, Kalllas Ego Lego, eller matvrak. Hon är nu strax 6 månader. Här "dödar" hon blodpuddingen. =) Ego är av rasen Sphynx. Hon ska vinna mars månadsnakenkatt, för då får hon änligen någon annat att leka med än blodpuddning…Flört

Denna bild kommer inte att meverka i tävlingen om jag ingår i Juryn.

Dolleminas
0

Vad söt hon är… Har pm:at dig!

Natali
0

*puttar upp*

Är det verkligen inte någon som vill vinna en påse med leksaker?!

kissan78
0

jag kommer tävla givetvis!! men försöker få till något bra foto, har nåt som jag skulle kunna tävla med men väntar ifall det perfekta dyker upp!! ;)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Dolleminas
0

#3 Men tävlingen är ju bara för "nakenfisar"… Hmm fick just en idé kanskae man ska raka ner Göta och ta kort… Flört(Fast det är ju klart då blir jag väl inte nådig i dotterns ögon)

BareEssentials
0

En bild på vår S*Bare Essentials I Guelder Rose :)

Natali
0

#6 Läckert. Skrattande

zeldtrix
0

S*Zeldtrix Last Exile for Zigzils SPH n 32. Född 070911, bilden tagen 071019. Tilltalsnamn: Zille, ägare: Anne Wångblad (Fotot är dock taget av mig).

Han förtjänar att bli månadens nakenkatt för att han är en riktigt cool kille Skrattande.

Natali
0

#8 Vilken härlig liten kille! Kyss

kissan78
0

#8 Åhh vackra lilla Zille!!!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

zeldtrix
0

# 9 tack!

# 10 han är inte så liten längre säger nya matte Glad

BareEssentials
0

Blev påmind av kära Liselotte att jag inte skrivit allt till min bild:

S*Bare Essentials I Guelder Rose "Guelder" eller "skitkatt"

Hon är ca 11,5 mån nu och ca 10,5 mån på bilden

Guelder tycker hon borde vinna då matte har sagt att hon inte tänker köpa nya leksaker varje gång hon äter upp dem så hon behöver lite fler :)

Natali
0

NU låser jag tråden. Så ska juryn överlägga.

Inlägget är låst för nya kommentarer