Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett01-allmänt-kattsnack
Läst 663 ggr
Natali
0

Min dag 2 Februari

Ja, kort o gott kan man väl uttrycka dagen:

Grädde, jordgubbar, ännu mera jordgubbsgrädde. Maränger, glass, och lite chokladsås. MUMS!

Ja idag hände det mycket. Matte o husse sprang omkring från frukosten till mitt på dagen. Fast matte var mest på mitt favoritställe nämligen köket. SÅ jag fick smaka på massor av grädde, och grädde med jordgubbar i. Hela jag blev rosa röd faktiskt. Mums vad gott det var. Jag tror faktiskt att matte blev stolt på mig idag! När hon höll på som bäst satt jag bara på lillhusses stol o väntade. När sedan alla tallrikar och grejor hade dukats bort från bordet, hoppade jag upp och åt resterna. Hon berättade så stolt för alla att hon tyckte jag var duktig! Cool

Ja, i dag kom det en massa barn, alltså sådana som lillhusse. Han skulle tydligen ha kalas. Ska en massa barn komma då? Är det kalas? Undrar om det kommer en massa barn på mitt kalas? För jag måste ju få ha ett eget kalas, helst i morgon. Med massor av jordgubbsgrädde. Skrattande

Nu har i alla fall alla åkt hem och snart skall jag få krypa in med katte under täcket.

Mjauo till er alla!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

cherish
0

Hörrö Ego … vet du, vi var ju på besök hos er i lördags och jag måste säga - du är en livsnjutare! Du vräkte i dig allt som din matte bjöd dig på - t o m jordgubbar! Du var röd om nosen efteråt … hörrö, bäst du passar dig så du inte blir tjockare om magen än vad du SKA vara. Sen att du är så söt så man bara vill ge dig allt är ju en annan grej … *harkel*

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com