Godmorgon 31 Januari
Hallå alla glada!
Vet ni varför jag inte kunnat skriva här på ett tag? Jo matte har varit borta! Har ni hört va?! Hon var inte hemma på flera nätter! Ni må tro att jag blev glad när hon kom hem. I går kväll fick hon bära runt mej i tröjan hela kvällen.
Vet ni vad som hände i morse då? Jo matte började pyssla med något direkt hon klivit upp. Jag är lite seg, så jag missade stora delar av det som hände, men hon kom in i tv-rummet sjungandes, och hade några kostiga lysande saker på mat! Såna där som bränner o gör ont om man tar på dem, de kallas tydligen ljus. Hon gav alltihop till lillhusse. Lyckligtvis tappade han en bit år mej. Så jag fick smaka jag också, tårta hette det visst, och den var god!
Nu ligger jag o myser med mina vänner i elementsängen, det är så mysigt, så jag skall fortsätta med det.
Nospussar på er alla! Hälsningar Ego.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Förstår att du saknat mate Ego, men jag får tacka för att vi fick låna henne ett par dar!! Sen får du ta o hälsa lillhusse stort grattis från oss här i Husum.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

#1 Jasså var det hos dej hon fanns?! Jaja, hon måste ju få hälsa på mamma och pappa lite också. Och inget berättar hon för mig. *Fnys*
Nu har äntligen matte slagit på värmen på min stora sovplats (Ja jag får ju så lov att trängas med matte också, tror att hon kallar det hennes säng?).
Jag har lyckats smita åt mej mera av det som kallas tårta. Och grädde. Osså fick jag ett par makaroner av matte. =) De andra katterna skulle också få smaka sa hon åt mej. Blev lite ledsen ett tag. Men det fina var att ingen av de andra ville ha, så jag fick alla små makaroner för mej själv.
I morgon skall det tydligen hända spännande grejor här på Sphynx I Fokus. Det skall tydligen bli en fotottävling, med priser från en kattaffär. Det blir så spännande. Hoppas jag får vara med också. Sov gott, o vi hörs i morgon.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.