Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett01-allmänt-kattsnack
Läst 468 ggr
Natali
0

Jag blev INSTÄNGD med SOCKAR!

-Hjääälpp! Hjälp! Vad gör du matte!? Jag hade lagt mej till rätta i lillhusses socklåda. Det var sååå varmt o ch mysigt. Så kommer nytvättade husse, och stor matte, och stänger in mej! Jag hörde att de var i lådan under. Inte hörde de mej heller. Näja, jag tog det lugnt till o börja med. Men efter ett par minuter, när ingen kom, började mina kompisar vilja ha ut mej! De stor på byrån o krafsade o krafsade, för o få matte o förstå att jag var där! Till slut fick jag nog o börja krafs jag också! DÅÅ ÄNTLIGEN förstår matte att jag är där!

Pust vad skönt det var o komma ut där i från! Matte fick hjälpa mej ut, för jag var sååå ARG på henne! HMPF! Jag kröp direkt under lillhusses täcke o myste. Nåja, jag kommer nog in till matte i natt också. Tycker nog om henne endå.

Jag är så upprörd, men glad endå. Det har nog inte hänt något annat idag alls. Lillhusse var hemma idag, han låter lite konstig på sin röst. Så åkte matte bort i flera timmar. När hon kom hem luktade hon lite kostigt. Hon hade tydligen målat nåt olja??? Jag jag förstår då ingenting.

Jag hoppas att ni andra inte har blivit instängda någonstans idag. Kramar Ego

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

RacerDonnans
0

Stackars Ego, du har det inte lätt du!Flört.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

kissan78
0

Ja inte är det lätt att vara en katt ibland!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Lullan1
0

Skrattande