Välkommen!
Jag började jobba på den här sajten 5 Januari. Egentligen mycket tidigare, jag funderade ju på om jag verkligen skulle ta steget hit att bli Sajtvärd, och vilket jobb det skulle innebära.
Nu den 8 Januari börjar det snart vara dags för offenlig premiär, och jag vill hälsa alla välkomman hit.
Under den här tråden kan ni ge förslag och framföra era åsikter om sajten. Om ni inte vill skicka pm till mej. Eller sajtens Medarbetare Kissan78.
Så ge er in i forumsdjungeln! =)
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Tack! Det ser ut att vara en trevlig sida om en mysig kattras!
Grattis till din nya sajt och jag vill önska dig och kissan78 lycka till!

Detta ser jätte bra ut med mycket artiklar och läsning om rasen, har lärt mig mycket i dag.
Lycka till bägge två med denna sajt!
Spännande att läsa all info. Försöker ju övertyga resten av familjen att det behövs en liten "fis" här hemma som komplement till CRX tjejerna…..
Vad kul ! här får jag favoritmaärka!
Hejsan och grattis till nya "barnet"!! :) Jag hade ju förmånen att få tjuvkika ;) och jag tror att ni fixar det här jättebra. Du har ju länge velat det här … :)
Kram på er och lycka till!!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Jag tror att "hela vänkretsen" är här inne också… Kul Natta, det är så mysigt attt kunna få lite mer info så här också…

Det känns så roligt att ni alla tycker om den. Vi får väl se vart det slutar, kanske ni alla blir nakensmittade!? 
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Tja, jag har ju också varit här en tid men "smittad" tror jag inte jag blir, men de är häftiga.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

hej kommer in en snabbis och kikar
kram Kalle

Grattis till nya kattsajten!
Vill också önska er alla välkomna hit till denna underbara sajt!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se