Uppfödare
Ni får gärna lista uppfödare nedanför hemsida och så !:) Håll god ton tack :)
Hämtar mitt hjärta från Bråstorpskattens Sphynxar i Motala, Östergötland. Kan varmt rekommendera dem! :)
Åh vilka sötnosar!! Vill så gärna bara träffa en och känna på dem har just nu två håriga bondkatter hos mamma och två ragdolls hos pappa men man flyttar ju hemifrån till lägenhet inom en snar framtid o då tänkte jag en naken katt dem är ju så fina o fräcka tycker jag! Hur är dem att ta på ? :D Måste dem ha kläder på sig ?:) Hur är dem i sättet ? :)
#2 Besök en kattuställning så kan du träffa rasen!
finns flera stycken bra och seriösa uppfödare, dock även oserösa uppfödare som säljer sjuka katter.
om du har facebook, så gå in på älskade sphynxar, finns rätt många uppfödare där inne.
camilla Eriksson i husum som har katteriet kattmillas som är helt underbar uppfödare.
Polina krantz är också en bra uppfödare.
christina larsson
Martina Egerbrandt
Vart i Sverige bor du? Vi finns i Göteborg. Hemsidan inte uppdaterad på länge då vi mest använder vår grupp S*Shangri-La Felin på Facebook. Hemsidan har adress: www.shangrilafelin.com Vi föder upp trevliga och vältypade kissar med mycket bra nakenhet och importerar nytt blod nästan varje år. Vi testar för HCM, FIV och FeLV samt emellanåt även för Tritrichiomonas och giardia.