Fodervärd finnes

Hej! Jag är en 31 årig tjej som bor ensam i en rymlig tvåa i Östergötland.
Jag har två katter hemma som dessvärre kommer flytta då det är min mammas katter. Jag har hand om dom medan hon hittar ny större lägenhet. Dom har bott hos mig i ett par år, men mamma har haft hand om dom när hon bott hos mig.
När dom väl har flyttat så kommer jag sakna sällskapet. Då jag bor själv och jobbar hemifrån så känns det väldigt ensamt att inte ha små kattliv som springer omkring eller sover bredvid. Jag har haft sphynx innan, men min dåvarande sambo blev plötsligt allergisk och jag gjorde mig av med min söta Gaara som han hette (det är han på bilden).
Det här var ca 4-5 år sedan och jag har sen dess ångrat att jag någonsin släppte iväg honom. Jag vet med andra ord hur man sköter en sphynx och vad dom har för personlighet.
Nu bor jag ensam och har inga planer på att flytta ihop med någon, så jag letar ivrigt efter en ny vän som kan finnas hos mig livet ut.
Dessvärre så har jag inte ekonomin till att köpa en kattunge, Gaara som jag hade innan betalade jag kontant.. men det var "bättre ställt" då så att säga. Med det sagt så betyder det inte att mina katter inte får mat eller leksaker eller det dom behöver ha. Allt finns och det finns gott om kärlek till dom.
Jag letar efter någon som behöver fodervärd. Jag kan stå för kostnaderna vad gäller försäkring, mat, leksaker osv. Framförallt så har jag all tid i världen. Jag kan även ta en katt på omplacering.
Eftersom jag hade hane innan så önskar jag vara fodervärd åt främst en hane då jag anser att dom är enklare att sköta. Jag har lätt att bli kär, så helst vill jag behålla katten när avelstiden är över.
Kontakta mig gärna här, jag återkommer så fort jag kan. MVH Jen
Söker fortfarande =/
Hör av dig till mig hanna08@live.se