Hjälp!!
Myggbett?
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
Nej :/ allihopa uppenbarar sig på en gång. Kan han va kan han va allergisk mot aloe Vera?
Jag har inte katt själv, men jag vet att hundar kan vara allergisk emot det så det kan ju vara så, det ser ut som en allergisk reaktion eller eventuellt ett bett av ett kryp men eftersom alla uppenbarade sig på en gång måste det vara allergi ^^
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
Är du medlem i gruppen "Älskade sphynxar" på facebook? Där är det mycket aktivitet hela tiden och många kunniga uppfödare och ägare. Bli medlem där och fråga. Är en jättetrevlig grupp för sphynxfolk :)
Den har inte varit utomhus? Tänkte att det kanske kan bero på brännässlor i så fall, min ena nakenhund fick massa upphöjda prickar (som såg ut som myggbett) som uppenbarade sig samtidigt över hela kroppen (hon är liiiten) och då hade hon varit ute och gått bland ogräs…
Mvh/Chinesecrestedlover
Det ser verkligen ut som en allergisk reaktion. Om det kommer utav aloe kan jag inte uttala mig om. Jag vet att det finns de som ger sina katter aloe och jag smörjer både katt och hund med aloe. Du får göra uteslutningsmetoden. Annars veterinären. Hoppas det blir bättre :)
Suanho´s Aruba
Azoo Jamaican Me crazy
Vi har kattungar!