Söker en Sphynx som behöver omplacering!
Hej jag och min sambo bor i ett hus ute på landet med våran skogskatt, Vi älskar djur och det är något vi alltid har haft i våra yngre åldrar med familj som t.ex ragdoll, birma, norsk skogskatt samt en hundras vid namn barbet. Nu bor vi med våran norska skogskatt på snart ett år, hon älskar andra katter och hundar och hon är väldigt kelig och go! Vi söker en naken katt som behöver ett kärleksfullt hem där vi kan ta hand om h*n. Vi är kattmänniskor som älskar denna kattraser (sphynx) de verkar så himla mysiga och tror de hade passat in bra här. Om ni har eller vet någon som har en katt som behöver omplacering ring eller skriv! 0767616020. Vi söker en katt som Max kostar 3500, hona eller hane kvittar!
Hej!
Jag behöver eventuellt en nytt hem åt min ena katt, en hane. Han har en förkylning som aldrig går över, och jag har inte ekonomin att hjälpa honom. Tror ej det smittar då min andra katt, en hona, har hållit sig frisk. Så om du skulle vilja ge honom en ny chans vore det underbart.
Men jag vill helst inte sälja honom för under 5000:- för det vi redan lagt ut på honom. Men det viktigaste är ju att han hamnar i ett bra hem!
Kontakta mig via PM om det låter intressant.
Baka! ~