Omplacering
Fick ett samtal i dag från en kvinna som snabbt behövde omplacera sina två sphynxkatter (den ena med stamtavla ,den andra inte vad jag förstod)då hennes ena barn blivit allvarligt sjukt och de kommer att tillbringa det närmaste halvåret på sjukhus, Hon var ganska desperat då behandlingen började på måndag.
Vi har ingen erfarenhet av den här rasen och vill inte att vem som helst ska ta hand om dom. Finns det någon som kan ta hand om dessa kissar eller agera stödhem åt oss tills vi hittar ett permanent hem till dom. Katterna finns i Norrköping. Vi kan förmedla kontakt med ägaren om ni vill ta över katterna.
Pia
Föreningen 9Liv Östergötland
Hej,
Jag kan ev. vara intresserad, men kan tyvärr inte ta båda katterna. Så om hon kan tänka sig att separera dom? Eller vill hon ha dom till samma hem?
Jag jobbar i Norrköping och bor i Nyköping, så finns nära.
Så om ni vill kan ni ge mitt mail till ägaren, så kan dom kontakta mig och vi kan pratas mer.
Mvh,
Susanna Carlberg
susanna_carlberg@hotmail.com
Eller om man absolut inte kan sära på dom så kan man diskutera även om jag skulle kunna ha båda två också. Mvh, Susanna
Har dom fått något hem än ??
Hejsan mitt namn är Ali o bor centralt i Uppsala. Jag skulle gärna kunna ta båda katterna. Dom kommer få mycke kärlek eftersom jag jobbar som webbdesigner hemifrån hör av er till mig. Mvh Ali Slibi Ali_slibi@hotmail.se
Hej jag och min sambo är jätte intresserad av att köpa en naken katt som behöver omplacering. Vi är en kärleksfull familj som behöver en ny familjemedlem. Vi letar efter en katt som behöver omplaceras för ungefär 3000 kr är de nått du vet?