Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett02-allmänt-om-sphynx
Läst 12550 ggr
morbid-doll
0

uppfödare västragötaland?

hejsan.. undrar om det finns någon uppfödare i västra götaland så man kan få komma på besök hos? är nämligen allergisk så vill komma och "prov sniffa" på ett gäng katter så jag inte köper en och det visarsig att det inte funkar.. jag bor själv i vänersborg så juh närmre desto bättre=) mvh anna

kissan78
0

Finns ju en del uppfödare i och runt Göteborg, är det för långt bort?

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

morbid-doll
0

det är ungefär 10 mil dit från mig =)jag bor i vänersborg=)  men skulle absolut kunna åka dit får å sniffa lite=) finns d någon lista här inne på vilka uppfödare som finns vart? eller om nån som läser detta är det själv å skulle kunna tänka sig att ta emot mig en dag för sniffning av katter?=)

kissan78
0

Här finns en lista över en del sphynxuppfödare http://sphynxet.weebly.com/uppfoumldare---sphynx.html

Nu är det för hela Sverige men några runt Göteborg finns med där, bla Dorabellas, Peaches, Softskins och Shangri-La Felin. De är alla väldigt trevliga. :)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

morbid-doll
0

tack så jätte mkt.. känner att det är bäst å provsniffa med ett gäng katter än å köpa en å d visar sig att d inte fungerar😃

Haidi.P
0

Hej.

Jag bor i Vänersborg. Du är välkommen hem till mig och sniffa på min fina hona. Dock finns det en huskatt i huset så vet inte riktigt hur man löser det. Hur som är du välkommen. Jag kan bjuda på kaffe eller the :)

morbid-doll
0

åhh  jag kommer gärna å känner å klämmer å sniffar på den=) så jag kan få uppleva dem lite oxå.. kommer kanske reagera på huskatten men kommer gärna ändå =)  du kan väll maila kontakt uppgifter så kan jag smsa eller nått? =)