Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett11-katter-kattungar-köpes
Läst 1310 ggr
yndig
0

Sökes! Hankatt! (4-benta vänner finnes)

En livskamrat, en ytterligare familjemedlem till vår lilla familj. Vad vi letar efter är en katt, antingen en Sphynx eller en Rex (Cornish eller Devon), hankatt.

Vi erbjuder ett hem med flera fyrbenta kompisar (nakenhundar, siames) inte mycket ensamtid och barn - katten behöver inte älska barn men heller inte vara rädd och dra sig undan för dem, då kommer den aldrig trivas här.

Snälla, hör av er om det är ni som har vår framtida katt! Fråga gärna om ni vill veta mer om oss. Vi bor utanför Laholm men kan tänka oss att köra en bit för att hämta vår nya (s)katt!

BareEssentials
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej :)

Vi har en liten hane på uppväxt hos vår fodervärd i Köping, han är helt vit, ögonfärg ännu inte klar.
Linjerna är scannade i minst 3 generationer på båda sidor i båda leden och alla är gamla och fria.

Låter det intressant så hör gärna av er så kan vi prata mer :)

MVH Isabelle
S*Bare Essentials / Bare Essentials
Sphynxuppfödning med inriktning på hälsa och temperament
www.bareessentials.se

yndig
0

Tack, Isabelle, vilken snygging!

Jag kanske ska tillägga att vi gärna tar hand om en omplacering, han behöver inte vara en kattunge, dock max 4 år.

Jag kan också nämna att jag inte alls är intresserad av fina stamtavlor (så länge katten är frisk) och skulle katten ha ett "skönhetsfel" eller något så är det absolut inga problem, vi kommer inte att ställa ut honom utan vill bara ha en till familjemedlem att älska Hjärta

kicki-mjau
5

Vill bara tillägga att en bra stamtavla betyder att katten är frisk (eller har alla förutsättning att vara det iaf), att linjerna är dokumenterade och att hälsoinformation finns att hitta.

En stamtavla är ett kvitto.

Köp ALDRIG en katt utan stamtavla.

Lycklig ägare av devon & sphynx