kattutställning
Var kan man hitta tillbehör till en kattutställning? Typ matskålar att hänga på gallret,små toalådor,fina bäddar,pälsprodukter etc.? Ge mig alla era tips!
zooplus.dk (eller zooplus.se) brukar ha bra priser sen finns även www.supercat.se som är ett bra ställe att handla från. Supercat har t o m en egen flik med utställningsgrejer, kanske inte så stort utbud men finns det man behöver iaf :)
Bäddar kan man få sydda av Dorabellas som även syr jättefina kattkläder. Här är en länk till hennes kläder, http://cattery.dorabella.se/?page_id=610, men bara kontakta henne om puff så syr hon efter önskemål om färg osv. Hon syr även burskynken efter önskemål.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
#1 tack för tipset!!!jättefina kattkläder,oc så billigt.har beställt varsin till Joyce och Eddie.
jag köpte en del på min första utställning. men en del fick jag tips om av min skogis uppfödare att jag skulle skaffa in..du kan oxå kika vad andra utställare har i sina burar, fråga var de köpt dem osv..senast blev det en burfläkt i Sollentuna, där va det iof nästan olidligt varmt..fast den har skogisen..sphynxen hon ligger i sin mjukistoffel o njuter i värmen
Supercat.se har precis beställt hängskålar och mini låda där:-)