sphynx
Någon som vet någon sphynx i västerbotten/västernorrland som ska omplaceras? vill så gärna ha katt, men min man är allergisk så det funkar inte med päls…
eller någon annan stans i sverige, transport går kanske att fixas på något sett.
Helst inte röd sphynx…
Är du säker på att han klarar sphynx då? Alla allergiker gör inte det. Be någon som har katt i närheten att få provnosa innan ni köper en,
tänkte jag inte på…
pratade med min man i dag som berättade att en utav hans vänners/vän har en sphynx och att att han hade inte fått några problem från den när han hade varit där.
Har en tös som jag skulle behöva iaf ett tillfälligt hem till om ni skulle vilja prova att ha sphynx? Det är stor skillnad på att hälsa på hos någon och leva med en själv. Vart bor ni någonstans? Jag bor i Husum ca 8 mil söder om Umeå. Jag släpper henne inte till vem som helst utan det måste kännas helt rätt för mig! Ni får gärna maila mig på info@kattmillas.se och berätta lite mer om er. :)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Lycka till!
tack
kissan78 jag har mailat dig
söker fortfarnade. vi hade min mans väns sphynx här på prov under en veckas tid, då dom var på semster och det var inga problem…
vi bor i villa, med altan och kan tänka oss att näta in den på sommaren om det skulle vara så.
Är en barnfamilj, en dotter på 7 år och en på 1 år och en i magen.
Har kattvana sen tidigare.
Har alltid haft djur omkring mig nör jag var yngre och saknar det.
Kan tyvärr inte betala allt för mycket pengar men kan garantera ett bra hem med mycket gos och mys.
söker fortfarande, vill så gärna ha en sphynx att gosa med på kvällarna och höra kisse kurra brevid en i sängen.
En liten som aldrig låter en vara ifred, utan som ska vara med över allt.
kan även tänka mig vara fodervärd