Annons:
Etikett13-fodervärd-finnes-sökes
Läst 1576 ggr
[Underground]
2018-04-26 19:18

Intressekoll: ta över två katter TILLFÄLLIGT

Jag hoppas att detta inlägg inte bryter mot några regler, och vill gärna undvika påhopp osv. Det är så att det har hänt lite saker privat och just nu kan jag inte ge full uppmärksamhet till mina två katter. Det kommer bli bättre och det kommer bli som vanligt, men just nu tror jag att de skulle må bra av att få full uppmärksamhet från någon annan. Jag tänkte därför kolla (alltså inget bindande och kommer INTE ta första bästa person) om det finns någon som skulle vilja ta över de några månader? Jag kommer inte kunna betala så jag förstår om det inte är många som kommer svara. Kanske finns det någon som alltid velat prova på att ha en sphynx men kanske inte haft råd att lägga ut så mycket pengar på en katt? Kanske någon vill se om det passar deras hem med att ha katt? Jag vet inte om jag kommer klara av att sälja dem då de är det bästa jag har, så därför vill jag prova hur det känns att vara utan dem ett tag. Känns du som rätt person och om du klickar med katterna så får vi se hur det känns i framtiden. Så det blir lite som att vara fodervärd, men ändå inte. Det är två underbara killar som tyvärr inte har någon stamtavla. Mamman och pappan har stamtavlor. Ena killen är en riktig myskille på 2 år. Han vill vara nära jämt men är lite osäker med nytt folk så vet du att du har mycket besök varje dag eller en stor familj med massa barn så kanske det inte passar så bra. Andra killen är 6 månader yngre och är mer framåt. Han vill hälsa på allt och alla. Ett riktigt busfrö. Båda är kastrerade och båda har gått bra ihop med smådjur som sprungit löst på golvet. De bor i Västmanland. Skriv gärna om du vill veta mer om katterna eller se bilder, och skriv om dig själv och vad du kan erbjuda för hem. Vill även att du träffar katterna och mig personligen innan ev. hämtning. Förstår som sagt att detta är ett konstigt inlägg, men det känns som ett bra alternativ istället för att sälja dem och sen ångra mig osv. Hoppas ni förstår.

Annons:
vallhund
2018-04-26 20:09
#1

#0 Du söker gratis kattvakt?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Rebeccawadell
2019-05-04 15:51
#2

Hej! Jag är intresserad av att hjälpa dig att ta dina katter i några månader. Jag har själv två hankatter (huskatter) på två år, jätte lugna och mysiga killar som har bott tillsammans med andra katter tidigare utan problem. Jag har både tid och kärlek att ge så hör av dig om de låter intressant! Mvh Rebecca

Chinesecrestedlover
2019-07-22 15:26
#3

#2 Tråden startades 2018 och trådstartaren har avslutat sitt konto  på iFokus.

Upp till toppen
Annons: