Annons:
Etikett11-katter-kattungar-köpes
Läst 1527 ggr
emilialinnea
2018-02-10 13:39

Familj letar nakenfis

Vi är en familj på 2 vuxna och 2 barn som bor i Kiruna. Vi har vana av rasen så vi själva ägt en tidigare. Vi letar nu en omplacering i första hand då det blir lite för dyrt för oss att köpa en kattunge just nu. Även foderavtal är intressant. Skicka gärna ett mejl med information om katten så ska jag svara där då jag inte är inne så ofta på iFokus.

/Emilia

Annons:
emilialinnea
2018-02-10 13:40
#1

Mejladress kan ju oxå vara bra att nämna, emiliaselberg@icloud.com

/Emilia

Honestyisdead
2018-02-10 13:44
#2

Tror tyvärr få vill sälja till er om ni tycker det är för dyrt att köpa kattunge eftersom det kan kosta mycket mer hos veterinär.

emilialinnea
2018-02-10 16:45
#3

Vi har gott om pengar undan sparat ifall något skulle hända vi har även 2 hundar och försäkring är en självklarhet. Men att lägga ut 14-15k på en kattunge när det finns vuxna som kanske behöver ett nytt hem och man kan hjälpa till på så vis så känns det som ett bättre alternativ 💕 bara för att man anser att man inte vill lägga pengar på en kattunge betyder det inte att man inte har pengar, om du nu måste veta så har vi 70k på vårt sparkonto och det växer med 2-3k varje månad ❤️

/Emilia

Honestyisdead
2018-02-10 16:49
#4

Jag måste inte veta. Har inte frågat om era uppgifter. Jag bara talade om hur många ser på sådana inlägg.

Syftade på "Vi letar nu en omplacering i första hand då det blir lite för dyrt för oss att köpa en kattunge just nu."

Det är bra att ni har en buffert.

emilialinnea
2018-02-10 17:53
#5

Ja men ändå bra att jag klargjorde det ifall det nu skulle vara någon som har en katt som behöver omplaceras och skulle tveka på att höra av sig till oss pga min formulering. 💛

/Emilia

emilialinnea
2018-02-10 17:53
#6

Ja men ändå bra att jag klargjorde det ifall det nu skulle vara någon som har en katt som behöver omplaceras och skulle tveka på att höra av sig till oss pga min formulering. 💛

/Emilia

Annons:
Honestyisdead
2018-02-10 19:39
#7

👍

Upp till toppen
Annons: