Annons:
Etikett10-katter-kattungar-till-salu
Läst 2559 ggr
Lillao13
12/25/17, 8:56 AM

Sphynxs killar söker nytt hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är med sorg i hjärtat jag tyvärr nu har insett att vi måste hitta ett nytt hem till våra 2 bebisar Julius och Chippen. Vår son har nu även fått astma och hans allergimediciner hjälper inte fullt ut. Detta är ett beslut som gör jätte ont så elaka kommentarer undanbedes. Julius och Chippen kommer inte att omplaceras till olika hem utan vill bo tillsammans då de är väldigt beroende av varandra. Julius är en väldigt speciell kille på 7 år. Han är osäker på nya människor men när han väl fått lära känna någon så ger han dig otroligt mkt kärlek. Han är en orolig katt som behöver mkt trygghet. Sover under täcket tätt intill och följer dig vart du än går. Sitter du ner så ligger han direkt i knät. Julius har en foderallergi och kommer behöva äta specialkost hela livet. Chippen är en sprallig kille på 5 år. Han älskar alla människor och är otroligt kelig och busig. Spinner bara man pratar med honom. Även han vill sova under täcket på natten. Tyvärr har båda killarna ett lätt blåsljud på hjärtat vilket kräver kontroll av ultraljud varannat år. Detta är inget som påverkar dem men behövs ha koll på. Jag kommer bara omplacera dem om jag hittar ett perfekt hem åt dem. De tycker inte om att vara ensamma för många timmar och Är inte vana vid småbarn. Du som känner att du har en plats i ditt hem för dessa skicka först ett mail till mig där du berättar om dig själv och din familj. camilla.o.frolund@gmail.com

Annons:
Upp till toppen
Annons: