Annons:
Etikett10-katter-kattungar-till-salu
Läst 3716 ggr
fuzzie
9/8/15, 7:54 PM

Söt sphynxtös säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 6
Förhandsgranskning av bild 2 av 6
Förhandsgranskning av bild 3 av 6
Förhandsgranskning av bild 4 av 6
Förhandsgranskning av bild 5 av 6
Förhandsgranskning av bild 6 av 6

Hejsan! 

Nu har jag tyvärr tagit det tunga beslutet att sälja min sphynxtös 😕 Anledningen till att det inte funkar längre är för att min lillasyster är väldigt allergisk och reagerar även på kissen och jag måste ju prioritera familjen före katten hur hemskt det än känns att sälja henne. 

Den lilla damen det handlar om heter Kiara och är en riktigt busig liten krabat. Hon är 9 månader gammal och är väldigt lekfull så hon skulle säkert passa bra in i en barnfamilj. Hon är väldigt frisk och aktiv som sagt men har en gång i sitt liv haft kattsnuva (vid 4 dagars ålder), vilket resulterade i en liten skada på en hinna i ögat. Därav ser ögat lite "läskigt" ut men hon har syn på ögat och mår bra i övrigt. Hon kommer att kastreras pga. detta eftersom att hon inte bör få några ungar då hon haft kattsnuvan och detta kan föras över på ungarna under en förlossning.  

Men hon är en underbar, social, tillgiven och gosig vän som följer en överallt dit man går och hon älskar att bli kliad över hela kroppen. Hon gillar att ligga i sitt klösträd och speja ut över "omgivningen" och tycker verkligen om godis av olika slag (självklart enbart kattgodis!). 

Med henne följer alla hennes tillbehör såsom: 

Klösträd x2 
Kattlåda med lucka (+ "spade") 
Matskålar samt skålunderlägg
Det som är finns kvar av maten samt sanden 
Massvis med leksaker och godis 

Ni som är seriöst intresserade får gärna skriva i tråden men helst av allt PM:a. Jag vill inte ha frågor om pris osv. i tråden och jag kommer vara väldigt noga med vars min lilla tös hamnar då jag verkligen bryr mig om henne. 🙂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Annons:
FrejaStroem
9/12/15, 12:49 PM
#1

Hejsan! Har sedan länge viljat köpa just rasen sphynx (du förstår varför), dock har jag tyckt att en 1:a på 27 kvm är på tok för litet för att ha katt i, så nu äntligen blir det inflytt i en nyproduktion på 67 kvm och jag kan äntligen börja söka aktivt. Jag är mycket van vid rasen då flertal vänner har sphynx :) Låter detta intressant så hör gärna av dig :)

fuzzie
9/13/15, 9:09 PM
#2

Hejsan! 

Det låter väldigt intressant. Du får gärna skicka ett PM till mig så kan vi prata vidare där. 🙂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

estermaria
9/25/15, 4:22 PM
#3

Hej!

Undrar om din Sphynxhona har kommit till ett nytt hem? Om inte skulle jag vilja anmäla mitt intresse, och kommer i så fall att berätta mer om vad vi kan erbjuda Kiara.

Med  vänlig hälsning                                                                                                                                               EsterMaria

fuzzie
9/27/15, 4:14 PM
#4

#3 Hejsan! 

Jag har redan en intressent på Kiara men inget är helt bestämt än så jag återkommer i tråden om Kiara flyttar eller inte. 🙂 Mvh

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

sanna91
10/26/15, 11:15 PM
#5

Hej! Ifrån vart kommer denna underbart söta kisse?

Neuzs
11/23/15, 2:06 PM
#6

Vi är en familj med 2 små barn på 10 månader & 2,5 år. Intresserad :) hur gillar hon att bli badad? Mvh Linnea

Kika jättegärna in på vår kanin-blogg vettja! Gladwww.kaninkul.devote.se!
Kram på er! / Linnéa & Timjan.

Annons:
fuzzie
11/23/15, 4:02 PM
#7

#6 vad kul att ni är intresserade! :) Hon tycker inte att det är superkul att bada, men hon står ut tills det är färdigt eller hur man nu ska förklara det hehe :) Mvh

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

maniette84
11/29/15, 10:42 AM
#8

Hej finns lilla Kiara kvar? Vi är en familj med 3 barn som bor på landet. Har vana av just denna ras. Du får gärna höra av dej! :)

fuzzie
11/29/15, 11:32 AM
#9

#8 Hejsan! 

Superkul att ni är intresserade! 👍 

Ni får jättegärna skriva ett PM till mig och berätta lite grann om er själva och vad ni har att erbjuda för hem så svarar jag så fort jag kan 🙂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

maniette84
11/29/15, 4:14 PM
#10

Hej igen. Jag har skickat meddelande till dej men jag vet inte om det blev rätt. 😂

fuzzie
11/30/15, 12:47 AM
#11

#10 Hejsan igen 

Jag har svarat på ditt PM så det gick alldeles utmärkt att skicka det 👍

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Upp till toppen
Annons: