Annons:
Etikett13-fodervärd-finnes-sökes
Läst 1874 ggr
Linda Eriksson
8/29/17, 2:29 PM

Ukrainian Levkoy hane söker hem i Gävletrakten

Söker någon med ett intresse och klappande hjärta för nakenkatter! (Ukrainian Levkoy). Finnes: 2,5 årig hankatt som behöver ett nytt hem i Gävletrakten där han får bo som ensamkatt och stanna för alltid. Han har haft det lite jobbigt innan med några flyttar och han förtjänar kärlek och värme hos någon som har mycket tid för en innekatt. Ska tillägga att det ej är min katt men att han finns hos mig för tillfället då han vart tvungen att flytta akut. Han kommer på ett fodervärdskontrakt som sedan övergår till äganderätt då kontraktet uppfyllts. Jag kan svara på massor av frågor och skicka bilder om så önskas. Hoppas så att vi ska hitta det rätta kärleksfulla hemmet åt honom ❤️ Vänliga hälsningar Linda

Annons:
emda91
9/21/17, 11:20 AM
#1

Hej,

Så himla synd att det är så långt bort. Vi (en familj på 4) bor i Vänersborg och hade mer än gärna tagit över ansvaret för honom och han hade fått så himla mycket kärlek av oss då vi väldigt länge funderat på nakenkatter.

Eller finns det möjlighet att göra ett undantag kanske ;)

Har mycket frågor, men tänker att det kanske inte är någon idé att jag ställer detta då vi bor långt bort.

Mvh Emma

Belldina
10/24/17, 7:03 AM
#2

Hej! Mitt namn är Belladina Stenström och är jätte intresserad av levkojen! Kan gärna skriva några rader om mig själv till dig personligen och så fråga fråga jag är nyfiken på!!! Ska bara hitta vart man kan skriva till dog enbart :)

Upp till toppen
Annons: