Annons:
Etikett01-allmänt-kattsnack
Läst 1744 ggr
kulladal12@gmail.com
2/7/17, 5:15 PM

sphynx hane söker nytt hem

Hej alla katttälskare!

Söker med ljus och lykta ett nytt hem till min kastrerade hane. Är mycket social och tillgiven vill sova i sängen och söker när het och värme.

Ska ha barn så känner att jag ej har den kvalitetstid att ge honom. Är allergisk mot viss kattmat , håller på att klura ut vilken det är han tål. Kanske nån här på forumet har tips. I värsta fall får jag avliva denna kärleksfulla vän som jag vet ej vad jag ska göra med. Vet ej vad som är rätt eller fel längre. Känner mig kluven splittrad och rent ut sagt hjälplös.

Annons:
[Devya]
2/7/17, 5:21 PM
#1

Bör du inte ge hydroliserad mat i 8 veckor först? Sen kan du testa ge honom något som han inte har ätit tidigare, t.ex. kängurukött. Det är så jag tänker göra med min egen lilla Devon Rex här hemma. Hill's Science Z/D har verkligen hjälpt min kisse. Hennes päls har växt ut igen. Ska så småningom beställa hem kattmat som innehåller endast en proteinsort - kängurukött. Jag tror nämligen att hon har aldrig ätit det tidigare.

Skriv gärna lite mer om din kisse. Hur gammal är han? Vad är hans bakgrund? Tycker han om andra katter? Och så vidare.

Avlivning låter lite väl extremt. Då är det väl ändå bättre att behålla honom fast han får lite mindre uppmärksamhet?

Bifoga gärna lite bilder på din kisse. :)

Honestyisdead
2/7/17, 5:21 PM
#2

Knappast bra att hota om avlivning i en omplaceringsannons.

[Devya]
2/7/17, 5:23 PM
#3

#2 Håller med. Då låter det verkligen inte som om matte alls bryr sig om sin kisse. Avlivning borde aldrig finnas med på listan i sådana här fall.

Jstolpe25
2/25/17, 10:08 AM
#4

Hej. Kan du skicka meddelande till mig? Jag är intresserad

tildahansson
2/28/17, 11:46 PM
#5

Har skickat mail till dig! 😄

Upp till toppen
Annons: