Annons:
Etikett05-skötsel-och-omvårdnad
Läst 987 ggr
Cornish-rex
5/15/16, 9:42 AM

Allergi? Tips!

Hej!

Om det är okej för admin tänkte jag tipsa om en grej som faktiskt har fungerat för oss och en vän. Riktigt bra. Jag kan tänka mig att många av er kan ha nytta av det, då jag antar att det finns ett flertal här inne som är pälsdjursallergiker.

Allergenius har utvecklat ett hundschampo som ska minska hundens allergen. Utöver det är schampot bra för både päls och hud. Min vän har testat detta på sina katter. Hon ingår i de 80 procenten som faktiskt har märkt av en klar förbättring på sina hundar, men även på sina katter! Min man kan nu vara hos henne utan några som helst problem - trots att han innan blev väldigt dålig, även med allergitabletter.

Rekommenderas verkligen om ni har någon i er närhet som är allergisk! Även om det är speciellt till hundar (då katterna tvättar sig och har allergen i saliven) verkar det fungera på flera katter också!
Bara ett tips om man känner av allergin, kanske värt att försöka. Det gav i alla fall oss hopp! Dessutom går pengarna de får in från produkterna oavkortat till ett pälsdjursallergi-vaccin som forskarna hoppas kan komma ut på marknaden snart, om de får pengarna de behöver får de slutgiltiga testerna.

Kram och lycka till!

Annons:
Upp till toppen
Annons: