Annons:
Etikett10-katter-kattungar-till-salu
Läst 3329 ggr
[HollyMolly]
2012-09-02 15:07

Molly söker nytt hem

Hej!

Jag har en liten sphynxtjej här hemma född -09 som jag hämtade från uppfödaren vår-11.

Det är en underbar liten dam som skulle fått ett livslångt hem hos oss men en oplanerad graviditet senare har ändrat situationen. Molly är en social, kärleksfull katt som gärna vill vara med och se vad som händer och sker. I dagsläget bor hon med två hundar och det fungerar jättebra, hos uppfödaren bodde hon tillsammans med både hundar och katter.

Hon sitter gärna på axeln eller ligger i knäet, att bli klappad och kelad med är det bästa hon vet och bara man säger hennes namn så spinner hon högt! När hon inte får uppmärksamhet eller det är något hon vill säga så skriker hon högt, så någon ljudkänslig person ska hon då inte bo hos! (men det hör väl rasen till, hon lugnar sig om hon får komma upp i famnen eller vad det är hon kan tänkas vilja, men jag nämner det ändå eftersom sphynxar låter bra mkt högre än "vanliga" katter och det är något man bör vara medveten om)

Hon är kastrerad, och har ärrade hornhinnor efter ögoninfektion som kattunge och säljes därför endast till sällskap! ej avel/utställning.

Det är oerhört viktigt att hon får komma till ett livslångt hem där hon får all kärlek som hon förtjänar, jag lovar att en keligare och snällare katt hittar man inte och jag vill inte att hon hamnar i samma situation igen att hon ska behöva byta hem pga ändrade livsförhållanden för hon förtjänar så mycket bättre. Bilder finns på min blocketannons "sphynxhona söker nytt hem" och vid intresse kan ni maila där igenom och skriv en ordentlig presentation om vem du är och vad för hem som kan erbjudas min ögonsten.

Det är viktigt för mig att hon fortsätter vara försäkrad även i nya hemmet och bara erbjuds ordentlig sphynxmat!

med följer:

klätterställning,stamtavla,kattfoder,klotång samt leksaker

Annons:
Jstolpe25
2017-02-25 10:13
#1

Hej. Kan du kontakta mig? Jag är intresserad

Chinesecrestedlover
2017-02-25 23:39
#2

#1 Annonsen är från 2012

Upp till toppen
Annons: